beetraf

суббота, 3 августа 2013 г.

66) Методична робота в школі. Вивчення передового педагогічного досвіду, його узагальнення і розповсюдження. Досвід роботи вчителів-новаторів.

66) Методична робота в школі. Вивчення передового педагогічного досвіду, його узагальнення і розповсюдження. Досвід роботи вчителів-новаторів.
            Методична робота в школі – спеціально організована діяльність педагогічного колективу, що створює умови для підвищення майстерності педагога. Покликана стимулювати підвищення наукового рівня вчителів, їх підготовку до засвоєння змісту нових програм і технологій реалізації, досягнень психолого-педагогічних дисциплін і методик виконання, передового педагогічного досвіду. Діяльність шкіл передового досвіду – спрямована на вивчення та поширення передового педагогічного досвіду. Школи передового досвіду можуть зосереджуватися на вивченні сучасних досягнень науки, техніки, мистецтва, культури, педагогіки і психології навчання. Вони повинні виявляти інтерес до вивчення й запровадження педагогічного досвіду, практичного оволодіння вчителями новими методами навчання і виховання, У таких школах використовують практичні й теоретичні форми роботи з учителями. Практичні заняття – відвідування уроків керівників шкіл, аналіз цих уроків з метою вивчення їх системи роботи. До форм теоретичних занять у школі передового досвіду відносять спільне вивчення програм, підручників, методичних посібників, психолого-педагогічних вимог до уроків, дидактичних принципів і шляхів їх реалізації, вивчення актуальних питань педагогіки і методики навчання та ін. Досвід роботи – сукупність знань, умінь і навичок, здобутих учителем у процесі навчально-виховної роботи. Розрізняють передовий педагогічний досвід новаторський і зразковий. Новаторському досвіду властиві оригінальність, новизна. Досвід педагога-новатора, що має експериментальний характер, називають дослідницьким. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий