66)
Методична робота в школі. Вивчення передового педагогічного досвіду, його
узагальнення і розповсюдження. Досвід роботи вчителів-новаторів.
Методична робота в школі – спеціально
організована діяльність педагогічного колективу, що створює умови для
підвищення майстерності педагога. Покликана стимулювати підвищення наукового
рівня вчителів, їх підготовку до засвоєння змісту нових програм і технологій
реалізації, досягнень психолого-педагогічних дисциплін і методик виконання,
передового педагогічного досвіду. Діяльність
шкіл передового досвіду – спрямована на вивчення та поширення передового
педагогічного досвіду. Школи передового досвіду можуть зосереджуватися на
вивченні сучасних досягнень науки, техніки, мистецтва, культури, педагогіки і
психології навчання. Вони повинні виявляти інтерес до вивчення й запровадження
педагогічного досвіду, практичного оволодіння вчителями новими методами
навчання і виховання, У таких школах використовують практичні й теоретичні
форми роботи з учителями. Практичні заняття – відвідування уроків керівників
шкіл, аналіз цих уроків з метою вивчення їх системи роботи. До форм теоретичних
занять у школі передового досвіду відносять спільне вивчення програм,
підручників, методичних посібників, психолого-педагогічних вимог до уроків,
дидактичних принципів і шляхів їх реалізації, вивчення актуальних питань
педагогіки і методики навчання та ін. Досвід
роботи – сукупність знань, умінь і навичок, здобутих учителем у процесі
навчально-виховної роботи. Розрізняють передовий педагогічний досвід
новаторський і зразковий. Новаторському досвіду властиві оригінальність,
новизна. Досвід педагога-новатора, що має експериментальний характер, називають
дослідницьким.
Комментариев нет:
Отправить комментарий