beetraf

суббота, 3 августа 2013 г.

17) Вікова періодизація у сучасній педагогіці. Психолого-педагогічна хар-ра різних вікових груп.

17) Вікова періодизація у сучасній педагогіці. Психолого-педагогічна хар-ра різних вікових груп.

     Вікова періодизація (класифікація) – поділ цілісного життєвого циклу людини  на вікові відрізки (періоди), що вимірюються роками. Вперше вікову періодизацію запропонував Платон. В ній розкривається зміст виховання та діяльності особистості на кожному з вікових періодів. У педагогіці шкільний вік поділяють на: молодший (6-7-11-12); середній або підлітковий (12-15 років); старший або юнацькій (15-18 р.). Кожній віковій групі властиві психічні та соціальні ознаки, які називають віковими особливостями. Молодший шкільний вік. Важливими показниками готовності дитини до навчання є навички до розумових зусиль , зосередженість у роботі, вміння слухати вчителя і виконувати його завдання. Підлітковий вік позначений бурхливим ростом і розвитком організму, поліпшується продуктивність пам’яті. Характерне розпорошеність інтересів. Роль у його житті відіграють різні форми спілкування, посилюється прагнення дружити. Наприкінці цього періоду реально постає завдання вибору професії. Юнацькій вік – це період формування світогляду, самосвідомості, хар-ру і життєвого самовизначення, якому сприяє пізнавальна діяльність. Пам'ять старшокласника стає зрілішою. Мовлення збагачується науковими термінами, увиразнюється і конкретизується. В них формуються стійкі професійні інтереси. Всередині кожної вікової групи існують значні відмінності, що залежать від природних задатків, умов життя і виховання дитини. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий