beetraf

суббота, 3 августа 2013 г.

51,41) Сутність процесу навчання. Основні положення і шляхи реалізації Національної доктрини розвитку освіти України у ХХ ст.

51,41) Сутність процесу навчання. Основні положення і шляхи реалізації Національної доктрини розвитку освіти України у ХХ ст.

Навчання – процес взаємодії вчителя та учня, в результаті якого учень засвоює знання, набуває вмінь і навичок. Метою навчання є свідоме засвоєння учнями знань з основ наук, набуття певних навичок і вмінь, всебічний розвиток на цій основі їх пізнавальних сил і здібностей. Освіта – основа розвитку особистості, суспільства, нації та держави. Відтворює і нарощує інтелектуальний, духовний та економічний потенціал суспільства. В Україні повинні забезпечуватися прискорений, випереджальний інноваційний розвиток освіти, а також створюватися умови для розвитку, самоствердження та самореалізації особистості протягом життя. Національна доктрина розвитку освіти визначає систему концептувальних ідей та поглядів на стратегію і основні напрями розвитку освіти у першій чверті ХХІ ст. Мета держ. Політики щодо розвитку освіти полягає у створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина. Вихованні покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися. Пріоритетними напрямами щодо розвитку освіти є: особистісна орієнтація освіти; формування національних і загальнолюдських цінностей; постійне підвищення якості освіти; пропаганда здорового способу життя; розширення україномовного освітнього простору; підвищення соціального статусу; запровадження освітніх інновацій, інформаційних технологій; створення ринку освітніх послуг та його науково-методичного забезпечення. Держава повинна забезпечувати: виховання особистості; збереження та збагачення укр. Культурно-історичних традицій; виховання демократичного світогляду, розвиток творчих здібностей; підготовку кваліфікованих кадрів; стимулювання у молоді прагнення до здорового способу життя та ін. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий