beetraf

суббота, 3 августа 2013 г.

49) Система роботи класного керівника. Зміст, напрямки, форми і методи роботи кл. керівника

49) Система роботи класного керівника. Зміст, напрямки, форми і методи роботи кл. керівника

     Завдання і зміст виховання розвиненої особистості зумовлюють такі функції кл.керівника: 1) забезпечувати оптимальні умови для всебічного розвитку вихованців, їх самореалізації; 2) у співдружності з батьками здійснювати виховання школярів в школі та за її межами; 3) здійснювати організацію і виховання первинного учнівського колективу, координувати діяльність вчителів, які працюють у класі; 4) організовувати виховні та організаційні заходи, які сприяли б зміцненню та збереженню здоров’я учнів; 5) організовувати позакласну виховну роботу з учнями; 6) домагатись єдності вимог до вихованців з боку школи і сім’ї, підтримувати зв'язок з вихователями груп подовженого дня; 7) вести відповідну документацію, подавати керівництву школи відомості про успішність, розвиток і вихованість учнів, стежити за веденням учнями щоденників. Коли керівник має право відвідувати уроки всіх учителів в своєму класі, запрошувати до школи батьків. Форми роботи можуть бути різними – індивідуальною, груповою, фронтальною. Форми роботи поділяють на: словесні, практичні, наочні. Найважливішими напрямами роботи кл.керівника є вивчення учнів, колективу класу і відповідний вплив на їх життєдіяльність. Цей процес відбувається з дотриманням певних правил: а) дослідження процесів розвитку школярів має тривати впродовж всіх років навчання; б) застосуванням методів і методик вивчення учнів має відповідати віковим можливостям дітей; в) поєднання вивчення учнів з виховним впливом на них; г) акцентування уваги на позитивних, а не негативних рисах хар-ру та поведінки учнів та інші. Методи вивчення учнів та колективів поділяють залежно від: 1) хар-ру участі школярів: пасивні та активні (анкетування, тестування); 2) часу проведення: одномоментні та тривалі (цілеспрямоване спостереження); 3) місця проведення: шкільні та лабораторні; 4) їх сутності: не експериментальні, діагностичні, експериментальні та формуючі методи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий